Kızlar benim kızım 4 ay 23 günlük sadece anne sütü alıyor .. emzirmeye başladıktan 10 dk sonra emerken kakasını yapıyor bu normal mi ya emmeye başladığı an yapıyor birde artık biliyorum yapacağını ve yapıyor da. Bu neden oluyordur ya bi sakıncası var mıdır ..