Merhabalar 1 aylık bebeğim var. birkaç gündür doymadan memeyi bırakıp uyuyor, memeyi yinede agzına götürüyorum almıyor o zaman yatagına koyayım diyorum hemen uyanıyor. Biz basta gazdan dokayı sanıyorduk huysuzlugunu fakat sonrasında emmesine ragmen 100-150cc sagdıgım sütten aldı. Bunun bir çözümü var mı bildiğiniz neden doymadıgı halde ac bırakıyor kendini ve uykuya geçiyor çok üzülüyorum bu duruma sütümden mi kaynaklı yoksa çenesinş güçsüz anlamıyorum da 😩