Arkadaşlar.. Geçen hafta cumartesi akşam doğum yaptım. Pazar sabahı da oğlumu yoğun bakıma aldılar. Bebeğimle benim aramda kan uyuşmazlığı varmış ve sarılığı bu nedenle yüksek riskli çıkmış. Şuan 8 günlük oldu ve hala fototerapi görüyor. Değerleri perşembe günü 5.5 di. Çok zorlanıyorum bebeğimden ayrı kalmak gerçekten çok zor.. Benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı? İlk bebeğim ve çok fazla endişeliyim üzüntülüyüm bu da sütümü etkiliyor. Böyle bir şey yaşayan varsa bana ulaşabilir mi? Lütfen…🤲🏻