Ogullarinaasikanne Aknmsr veriyorlar bende kaybetmistim yeniden verdiler canim sisteme kayit ediyor onlar zaten
Melisdalli Ben kaybetmiştim yeniden veriyorlar aşı tarihleri zaten sistemde kayıtlı ordan tekrar yazıyorlar
Aknmsr Melisdalli rahatladım ya inşallah sorun olmaz oysaki takip ederim sürekli ya nasıl oldu anlamıyorum o telaşla nereye koydum bulamıyorum