Emekc 8.5 aylık anne baba harıcındede herkesde duruyo aglaması yabancılaması yok guleç bıcocuk sızınkıler nasıl ?
Araseymen Emekc şuan değişik yüzler ona iyi geliyor ondan canım zamanla benimseme huyu yerine iyice oturunca yabancılar merak etme zaten iyi bişeyde değil sosyal bir bebek olması girişken olması daha güzel niye takıyorsun ki.
Edakykun Emekc aksine benim kızım da benden ve babasından başkasında ağlıyor hep bizle olmak istiyor yabancılıyor Buda kötü
Aslanyavrum Emekc Valla pandemiden o kadar bıktım ki bende her bulduğum surata gülmek istiyorum vallahi yeter.
serebro Emekc 8.5 aylık oğlum yabancı insanalri özellikle erkekleri gördükçe ağlıyor 😅 yani garip değil her bebek farklı
Emekc Araseymen arkadaslarım bu aylarda öleydi yabancılamları vardı ve okudugum kadarıyla normal gelisim suresidir diyodu buyuzden
mirayyy20-20 Emekc benimki de öyle ilk defa gördüğü birinde duruyor gülüyor sadece gözü bende oluyor ben ortamda yanında olmasam napar bilemiyorum tabi