Nil_ay Arkadaşlar merhaba. 2 aylık kontrolümüzde kilo 4950 gr, boy 58 cm, baş çevresi 37.3 cm. Doktor bi hafta sonra gel kilosuna bakalım dedi. Ben iyi diye düşünüyorum ama. Siz de nasıl durumlar? Bir de 2 aylık bebişlerinix neler yapıyor?😊😍🥰
Hirabebek Nil_ay merhaba benim kızım da 2 aylık daha bugün ölçümleri yapıldı. Kilosu: 5.400 boyu : 57 baş çevresi : 40 dı sanırım. Gülünce gülüyor. Beni dinliyor. Oyuncağını takip edebiliyor. Kollarından tutup yukarı doğru kaldırınca kendini öne atıyor. Ayakları çok aktif hep tepişiyor 😁 inşallah yardımcı olabilmişimdir 💕
Agg0207 Nil_ay benim kızımda 2 aylık dün kontrolleri yapıldı 5050 kilosun diğer ölçümlerini sormadım ama herşeyi normal demişti doktorumuz artık daha fazla gülücük atıyor etraftaki nesneleri inceliyor kafasını kaldırıyor yüz üstü bıraktıgımda hep ellerini emmek istiyor sürekli
Suespodu Nil_ay Boy:58 cm Kilo:5,140 gr Kendi kendine değişik sesler çıkarmaya başladı 🤗 Gülüyor , ellerinden tutup destek verdiğinde kafasını kaldırmaya çalışıyor. Aynı zamanda daha çok uykusuz kalmaya başladı.
Nil_ay Hirabebek çok sağol canım. Bizde de aynı hareketler mevcut. Hatta beni tanıyor 🥰 ben önce tesadüf sandım ama bi kaç kez yaptı. Yalnız bi ayda bi kiloya yakın aldık kiloyu. Doktor ona rağmen göreyim dedi. Anlam veremedim ben de
Alyaadalet Az once geldim 2a ay aşısından kilosu 4.800 boyunu ölçtü basini olctu ama söylemedi bebegim zayif ama iyi diyo hemsire beni sinir ediyo 🙄🙄🙄🙄
Socialmom Alyaadalet her ay bir kilo alması gerekiyor ondan düşük demiştir pörsentil eğrisine göre hesaplıyorlar
Nil_ay Agg0207 evet aynen incelemeler artmış durumda. Sırt üstü yatarken ilk kez kafasını kaldırdı dün. Diğerlerini yapabiliyordu şükür🙏🏽🥰
Betulummmm Bizimde boy 56 bas 39 kilo 5500... Bu ay 700 gr almış... Hemşiremiz doymuyo mu dedi... Bence doyuyor ama çok gazlı bir ay geçirdik... Nesneleri takip edebiliyor gulucukler saçiyor. Ve bol bol konuşmaya çalışıyor... Bide su gaz sorunu çözülse tadından yenmeyecek..
Nil_ay Betulummmm niye doymuyo mu dedi ki? Maşallah güzel almış kilosunu. Allah bağışlasın evlatlarımızı🙏🏽💕
defnesmoms meme reddiyle beni çok üzdü ama neyseki uzun sürmedi 4 günde çözdük sayılır ara ara emmek istemiyo sürekli etrafı izliyo degişik sesler çıkarıyo gülücükler saçıyo daha zor uykuya geçiyo ama emmemiz düzelse çok iyi olacak ☺️
Nil_ay defnesmoms atak haftasında olduğundan olabilir. Bazı bebekler memeye düşüyor bazıları ise meme reddi yaşayabikiyorlarmış geçşci bi süre. Tek şey sabretmek sanırım💕🙏🏽
zumratugba Kaka yapma sıklığı nedir bebişlerinizin ? Benim kızım bazı günler hiç yapmıyor 🙄 kilo alımı ayda bir kg alıyor boyu da ilk ay 2 cm 2.ay 5 cm uzamış ..
Nil_ay zumratugba zumratugba canım benim bebeğim de 4 gündür yapamıyor. Bekliyorum dört gözle kaka göreyim diye. 7-9 gün normal diyorlar anne sütü alan bebekler için
Betulummmm Nil_ay şükür güzel aldı ama bir önceki aya gore büyük düşüş var... O yüzden dedi galiba... Artik hayırlısı... Elimizden geleni yapıyoruz... Neki alırsa...
Alyaadalet Nil_ay hayir hemsire iyi diyor kilosu ama bana zayif geliyo 1. Ay asisinda 1 200 gram almıştı 2. Ay aşısında 700 gram almis bana az almis gibi geldi kafam karıştı
defnesmoms Nil_ay atak geçti ama bu seferde etraftaki şeyler dikkatini çektiği için emmeyi yarım bırakıyor:) biz hala dışarı çıkamıyorz emme sürelerimiz belli olmadgı için emzik almıyor denemediğim şey kalmadı 😩 bakalım 3. aydan umutluyum
Yagizmomms Nil_ay Erkek bebiş olsa olmaz mı 😁 2 aylık bizimde 7100 gr, 60 cm. Agular,gülücükler havada uçuşuyor artk 🙂 bide dudak büzerek ağlıyor bazen çok üzülüyorum ya o ağladıkça benm ağlayasım geliyor valla .