Merhabalar 17 aylık oğlum var hala emziriyorum yeni hamile olduğumu öğrendim doktorum bir iki ay içinde emzirmeyi bırakmalısın dedi ama emmeye çok düşkün emzirme saatlerini azalttım başka şeylere oyunlara daha çok yöneliyoruz ama ısrarla emmek isteyince veriyorum çok huzursuzlanıyo Bir gün çok az emzirdim bu sefer göğüsümde birikme oldu nasıl yapmalıyım çok yazı okudum ama başından geçen varsa yardımcı olursa sevinirim