Derinmevzu20 Merhabalar kızım 16 sında 5 aylık olacak. Yarın doğum sonrası ilk iş günüm olacak. 10:00-12:00 saatleri arasında çalışıp öğleden sonra 3 saatlik süt iznimi kullanacağım. Geleyim asıl soruya:) Doğum sonrası 3 saatlik izin bebeğim 6 aylık olana kadar mı yoksa rapor ve yıllık izinler sonrası iş başı yaptığımda mı başlıyor? Ne zamana kadar 3 saatlik izin kullanacağımı bilemedim de😏
cideee07 Derinmevzu20 Derinmevzu20 esas başlama sürenden 2 ay sonrası 12 de işten çıkarsın. Daha sonraki 6 ay da 3 saatlik izni kullanıp işten çıkarsın.
Aybikesuna Derinmevzu20 doğum izni bitimi itibariyle hesap yapılacak yani doğum izniniz Ekim 10da bitti örneğin 11 Ekim iş başı 11 ekşmden itibaren 6 ay 3 saat
Derinmevzu20 Birhemsireanne__ kullandım onları iki ay rapor ve yıllık izin birde Doğum sonrası iki aylık doğum iznimi kullandım
Aybikesuna Derinmevzu20 inanamıyorum ya şimdi okudum örnek verdiğim tarih iş zaten doğum iznin bittiği tarih 😀
Derinmevzu20 Aybikesuna çok güzel denk gelmiş, geriye 4 ayım kaldı yani. O da güzel çok teşekkür ederim. 2 saat çalışıp döneceğim evime çok şükür kızımın şansına ❤️
Derinmevzu20 Fatma8988 doğum öncesinden izin aktarmadım ben, çalışamaz raporu aldım. Doğum sonrasına 2 aylık Doğum iznimi kullandım . Sonra da yıllık izin ve sağlık raporu aldım. Dediğiniz benim için geçerli mi ?
gamzece 9aylık kızım.günde 1,5sat süt iznim var haftaya başıcam bende.ama ilk 6ay 3saat okuyor süt izni sonra 1,5saat
Fatma8988 Derinmevzu20 farketmz. 16 haftanın bitimiyle başlar. 6 ay boyunca 3 saat süt iznin var. 1 ocakta doğum iznin bitti sonra rapor ve yıllık izinaldın toplam 2 ay mesela. O zaman 4 ayın kalır 3 saat süt iznin olan.