Bebeklerin kafa sekli illa yuvarlak mi olur? İnsanlara bakiyorum herkesin kafa sekli farkli. Benim bebegimin alni cok genis degil, yuksek degil yani (benim de alnim dar baya) bir de yanlardan hafif girik. Oyle olunca yine de tedirgin oluyorum, genelde bebeklerin alinlari hep genis yuksek kafalari yuvarlak