Merhaba oğlum 24.03.2020 doğdu hiç birşekilde emeklemeye çabası yok emeklemiyo diye önceleri çok dertleniyodum artık alıştım çok takmıyorum ama şimdide oğlum hiç böyle bir sağ sola tutuniyimda ayakta duruyim diye çabası yok üzülüyorum tamam emeklemiyo ama baro tutunsun diyorum bu ay doktor kontrolünde doktorumuzla konuscam sizinde böyle olupta sonradan tutundu mu sağ sola koltuğa vb yelere😔