15 aylik olacak son 1 aydır cok iştahsız ne versem yemiyo en sevdiği yemekleri bile çıkarıyor ağzından 2 öğün zor yediriyorum meyve falan hic yemiyo biberon içmiyor gündüz sadece emiyor oda uyumak için geceleri hic uyku yok yarim saatte bir sürekli oturup ağlıyor kafayi yicem sizde durumlar nasıl