Fun Araseymen konu o değil ama neden sürekli Kocaman tv önünde dans ettirip izlettiriyo acaba benim de bu dikkatimi çekmişti daha çok küçükken hemde :(
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Esra4 gündüzleri yüzüstü tutmaya çalışın en azından ben onu yapmaya çalışıyorum
susiron Esra4. Bu aylarda bizimde öyleydi büyüdükce daha sekillendi aytıca düz kafa daha baska oluyor