Adadamla Merhaba hanımlar.. bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık . Yemek lekeleri ve kaka lekesi asla çıkmıyor kıyafetlerinden. Yani o kdr güzel bı kere giydiği kıyafetler eski gibi bildiğiniz. Siz napiyorsunuz nasıl çıkıyor Allah aşkına bı yardımcı olun.
Arzuaysu Adadamla ben aadece atlet ile.yediriyorum yemeklerini blw yaptığımız için aşırı derecede kirleniyor ve asla çıkmıyor
hunilimomm Adadamla leke çıkarıcı kullanıyorum trendyoldan aldım sıcak suyla isliyorum sonra kendi deterjanı ile makinaya atıyorum çıkıyor
kahvekokusuu Adadamla ek gidaya henuz gecmedim ama uzerinden fazla gecmeden elimde kalip sabunla bi citiliyip makineye atiyorum leke falan kalmiyorum bi ara kan damlasini dökmüştük onu da bu sekilde cikarttim
emel_89 Bulaşık deterjanı döküp limonla ovuyorum hiç leke kalmıyor kan damlasının lekesini bile çıkarıyor
Tortilla Leke cıkarıcıyla citiliyorum sonea makıneye atıp kendı deterjanıyla yıkıyorö mecbur yoksa cıkmıyor
emineunalerenli Bende aynı dertten muzdaribim leke çıkarıcı aldım atletteki kaka lekerini beklettim sonra makineye attım yine kalmış yine kalmış ne yapacağım bilmiyorum henüz 4 aylığız ek gıdaya geçince ne yapacağız bilmiyorum atletle üşümüyor mu bebiş bu arada ??
HSena Ek gıdaya henüz gecmedik ama kaka lekelerini bekletmeden banyoda kullanılan kalıp sabunla çitiliyorum sonra yıkanıyor leke kalmıyor
Mommy_ AdadamlaLekeyi çok bekletmeden Baby me leke çıkarıcı sprey sıkıyorum. Sonra ne zaman yikadigimin bir önemi yok cikiyor lekeler.
Bireylulmeselesi02 Adadamla perwol beyazlar için olandan kullanıyorum makineye atmadan önce hiç bir işlem yapmıyorum kuruyan lekeye perwolden döküyorum makineye atıyorum sonra normal kendi detarjanını koyup çalıştırıyorum bu zamana kadar çıkmayan leke görmedim yazın kızım kiraz yemişti bembeyaz elbisesi mah oldu ama çok şükür çıktı 🤗🤗🤗
Adadamla Bireylulmeselesi02 perwoll siyah kullanıyorum deniyeyim bende bakayım bı bakayım teşekkür wttim 💞
Bireylulmeselesi02 Adadamla rica ederim beyazlar için baya etkili geldi ben hemen yıkayamıuırım haliyle kuruyır ama öyle daha iyi çıkartıyor mesela bir keresinde lekeyi yanlışla ıslattım perwolden üstüne döktüm ama çıkmamıştı o yüzden direk hiç bir işlem yapmadan üstüne dökmek daha etkili oluyor 🤗
Toprak2509 Adadamla yemek lekesini bilmiyorum ama kaka lekesini normal doğal el sabuyla(Mehmet Aydın en doğalı katkısız) çitileyip makinaya atıyorum ekstra çamaşır deterjanı bile dökmüyorum çoğu zaman hiç iz leke kalmıyor (bebegimizn çamaşırlarını normal deterjanla ve leke çıkarıcılarka yıkamıyorum)