pinorr ayy Allah yardımcınız olsun. O kadar iyi anlıyorum ki. Benim kızım da doğduğunda asla susmazdı, uykuları bi iyi bi kötüydü. Ben hem anason hem rezene çayı içiyordum içine de küçük bir miktar kimyon atıyordum. Gazına iyi gelsin diye. Anason içtiğimde kızım uyuşuyordu, birkaç kere böyle oldu bıraktım. Şimdi içtiğimde hiç bana mısın demiyor, alıştı heralde vücut 😃
demlemesini bir çay bardağı suyu cezvede kaynatıyordum altını kapatıp içine 1 tatlı kaşığı anason atıyordum. Onu 10 dk demlendiriyordum. O şekilde içiyordum