Pasam_32_ Hanımlar bebegim 3 aylık yakın donemde 4 aylık mamalar basladım ek gıda olarak ama Baska neler verebilirim sürekli alıyoruz doymuyorum anne sütü almıyor yardımcı olurmusunuz
Eesay Pasam_32_ çok erken dahaaa vermeyin ekstra bir şey. Erken ek gıdaya geçmek sindirim sistemini bile bozabilir bebeğin. Mama ile doyar zaten bebeğiniz🌸
prensinveannesininguncesi Pasam_32_ kuzenimin bebeği aylıklarına göre zayıftı doktoru keçi sütüyle yoğurt mayalayıp 3 gün kuralıyla verebilirsin demişti
agacsizkoala 3 ya da 4 aylıkken bebeğin karnını doyuracak kadar yedirmeniz yanlış daha sindirim sistemi gelişmemiş bebeğin çok zararlı
Cookanne Ya bence siz Bi hekime danışın cok cok 3rken davranmıssınız yazık, cocuğa. Sadece mama ilk 6 ay…
Eesay Pasam_32_ farklı bir derdi vardır. Verdiğiniz mama ona gaz yapıyor olabilir mesela, mamayı değiştirip deneyin.