Kagansmother bende aventin ultra airi vardı. Kızım 40günlükken vermiştim. Belki bilirsiniz ikili kutuda satılıyo. 3aylık olunca diğerini vereyim hani hijyenik olsun diye düşündüm🙈😂 almadı kesinlikle eski emziğide atmış bulundum öyle bitti bizim emzik maceramız. Sakın ola eskisini atmayın yenisini verince ne olur ne olmaz 😅