koalaveannesi Merhaba hanımlar bebeğim fışkırır tarzda değil ama emzirmenin hemen sonrasınds gazını almak için kaldırdığımda aşırı şekilde kusuyor tekrar emiyor tekrar kusuyor gazdandır değil mi? Başka bir nedeni olabilir mi?
Munire Benim kızımda aynı kızlar doktor normal dedi fazlalığını atıyor dedi. Birde 2 yaşına kadar mide kapakçığı olmadığı için karnına falan hafif bir baskıda geri geliyor.emzirdikten hemen sonra yatırmayın bi süre kucağınızda dik dursun sonra yatırın ve yan mutlaka
koalaveannesi Munire ben de doktorumuza sormuştum normal demişti ama şimdi miktat artınca endişelendim teşekkür ederim bilgilendirmeniz için