Kızlar öncelikle herkese merhaba🙋🏼♀️ 17 günlük bir bebeğim var uyanık oldugu süre zarfında sürekli emmek istiyor bende sürekli emziriyorum memede uyuya kalıyor 10dk bile uyumuş olsa hemen ağlayarak uyanıp tekrr meme istiyor ilk günler sürekli sabahlıyodum yataga koyar koymaz uyanıp aglıyodu sonra kendi sütümü biriktirip gece biberonda vermeye basladım böylece uyanmamaya basladı. Sütümde var gibi kendi kendine göğüsümden damlıyo cocugu 1 saat bile emzirmemiş olsam bebeğim neden doymuyor emme refleksi hala cok zayıf ondanmı yoksa başka bişey olabilirmi bu durumu yaşayan varmı acaba