Lohusaligimin 37. Gününde kanama aşırı artmisti ben adet sanmıştım . Bugün 54. Günümüz ve daha düne kadar hiç azalma.olmadan yoğun bir kanamam vardi dun geceden beri bir damla bile yok. Bu şekilde bi anda kesilen oldu mu. Bittiği için seviniyorum ama bi anda kesilmesi de endişe verdi tekrar devam eder mi