Evrim5 Bebeğim 6.5 aylık oldu hamilelikte oluşan göbeğimde koyu çizgi hala geçmedi kişiye göre değişiyormuş ama sizde durum nasıl anneler merak ettim.
CaglaCeylin 10,5 ay önce yaptim dogumumu. Cizgi yok, iki kilo fazlam var ama cok memnunum cünkü zayiftim böyle iyiyim 55 kg. Karnim var hafif oda beni cok mutlu ediyor eskiden dündüzüm
sonsuz17 CaglaCeylin göbeğin var mı bende zayıftım aldım kilo ama göbek istemiyorum azıcık var inş geçer🤭
yerli-yummymummy Benim ki hala geçmedi doğun doktorumunda varmış onun ki hiç geçmemiş inşallah bir an önce geçer 🥺
Ef24 3 aylık olucaz ne o çizgi ne göbek deliği etrafındaki karalık geçti çatlaklarımın çoğu da hala kırmızı ve koyu kahverengi
mirayilknurtolga Evrim5 8 ay 19 günlük kızım. Göğüs hizasından genital bölgeye kadar uzanıyordu çizgim. Göğüs altı göbek deliği kısmı kayboldu ama göbek altı genitale kadar olan kısım hala hafif var. Göbek deliğimin kahverengiliği geçti. Ağrılarınız geçtiyse hafif kese yapın. İşe yarıyor. Çatlağım yok çok şükür. Benim hamilelikte göbeğim yara olmuştu onların izleride baya kayboldu. Onun dışında sezaryen oldum izi de ten rengine döndü artık baya. 1 2 sene sürer demişti doktorum herşeyin normale dönmesine. Bakalım.
CaglaCeylin sonsuz17 54kilo ile hanile kaldim 64 dogum yaptim suan 55 im zaten zayiftim ama böyle kalmak istiyorum insallah gitmez. Göbegim var ama dogumdan kalma cok az oda cok hosuma gidiyor😊