Ayıptır söylemesi çok özür dileyerek soruyorum ama benim iki üç aydır akıntım fazla oluyor sağlık ocağında ki doktor mantar olabilir diye fitil verdi bir kere kullandım çok sızlattı orayı bir daha kullanmaya cesaret edemedim mantar olunca kaşıntı falan olurmuş bende öyle şeyler yok ayıptır söylemesi tuvaletini yaparken sizlarmis enfeksiyon olsa oda yok peki neden oluyor bu anlamış değilim yumurtlama dini desek Kasım da yine fazla vardı Aralık’ta yoktu şimdi yine olmaya başladı bir ay var bir ay yok çözemiyorum hastaneye de gidemiyorum virüs korkusundan. Fikri olan var mı kızlar.