Maliki maşallah çok normal benim de öyleydi. Kalkan göğüs ucunu nemli tutmak ve çatlak oluşmaması amacıyla kullanılıyor dolayısıyla orası sürekli ıslak kalıyor bu sebeple ben o sütü döküyodum kalkanı da güzelce yıkıyordum. Bebeğinize süt biriktirmek için düzenli sağım yapıp steril bi şekilde süt saklama poşetiyle buzluğa koyabilirsiniz