turunculuanne Arkadaşlar merhaba, bebek arabası alacağım kabin boy olanlardan. Ama bir kısmında maksimum taşıyacağı ağırlık 15 kg olarak yazıyor. Gerçekten öyle mi? Çok az değil mi? Öyle olup da daha uzun süre kullanabildiğiniz arabalar oldu mu merak ediyorum
Epifenomen-gkc turunculuanne Kraft cockpit kullanıyorum Max 18 diyor ama arkadaşım 25 kilo olan çocuğuna kullanıyor bir sıkıntı yapamadığını söyledi. Zaten çocuklar 3 4 yaştan sonra arabaya binmek istemiyor genelde 20 kilo civarı (ortalama 4 yas) ideal
S_x_w turunculuanne her marka bir olmuyor bana sunnybaby baston puset hediye gelmişti.. Oğlum 1 yaşında 12.5 kiloydu ve puset 15 kiloya kadardı (4yaşmış) ve bağlantı yerinden 2 kere açıldı.. Garantiye gitti geldi sonuç cocuğun kilosu fazla geliyormuş🤭😅 sonra şu cok ucuz olanlardan aldım yatmayan ve 3.5 yaşına kadar kullandım hiçbir şey olmadı 😆
turunculuanne Epifenomen-gkc cockpitten memnun musunuz, olumsuz tarafı var mı? Almayı düşündüklerimden biri o
agacsizkoala Bizim arabada 15 kiloya kadardı ama oğlum şuan bi buçuk yaşında 15 kilo, ama bi sorun yok daha uzun süre kullanılır bence rahatça sığıyo çünkü arabaya
agacsizkoala turunculuanne mixibaby travel sistem kullanıyoruz kullanımı çok rahat ama çok büyük maalesef araba bagajına sığdırmak da mesele sokakta dar alanlardan geçmek de 🤷
S_x_w turunculuanne aldebaydı galiba bu çok ucuz 150-200 gibi fiyatı olanlardan 🤭… Bir çok markası var.. Bu puset yatmıyor ama sadece oturuluyor.. Benim cocuklarım dışarıda uyumadıkları için kullandım sorun olmadı..