Bugün kızımın doğum günüüüü. 1 yaşındayız artık. Kilosunu boyunu bilmiyorum yarın aşımız var sağlık ocağında gidince öğrenicez artık. Çok şükür beslenmesi iyi güzel yer maşallah. Ama maalesef uyku sorunumuz var, gece uyanınca tekrar uykuya dalması çok zor oluyo, uyanık kalmak istiyor. 2-3adım atıyo, korkuyom yürümeye cesaret edemiyor, emekleyerek gidiyo heryere pekte uğraşmıyo. Bazen tek başına güzel oynar, bazen de bensiz çok mızmızlanır. Bizde böyle durumlar 😊