2lokummannesiii bıde onu deneyeyım ınsallah rahatır cocuk helak oldu bızımkı goz yasıyla aglıyor… dısarıda mutlu hava guzel olunca cıkartıyorum parkta cocukları gorup mutlu oluyor ama anlık işte… gece uykumuzda yok yenidoğan bebek gibi sürekli uyanıyor Alalh butun annelerın yardımcısı olsun canları sagolsun ama yıprandım gercekten okul oncesı ogretmenıyım cocuklar benımle cok mutlu olur bu sureklı aglayınca kendımden suphe etmeye başladım artık..