Esma9442 evet çok rahatlatıyor bizi, biz çok memnunuz. Biz didikledikçe sizin çocuğunuzda bi şey yok der durur hep. Probiyotik damla kullanıyoruz. Her akşam yıkıyorum ve masaj yapıyorum. Karnına ayak altlarına kiraz cekirdeği koyuyorum. Dizel motor sesini çok seviyor bir de onu dinletiyoruz. Bunlar hafifletiyor ama asla geçmiyor. Bi de bi kaç gündür sadece ikimiz kalmayı deniyorum. Evde eşim, annem ya da kayınvalidem oluyor genelde. Herkesin kucağında geziyor ağladıkça ama hiç faydası olmuyor🤷🏻♀️ Bi kaç gündür ikimiz odasında ney sesi,loş ışık, alt açık yatmayı seviyor bazen öyle bazen kucakta, masaj da yapıyorum yine tabi. sanki daha az ağlıyor ikimiz olunca. Bi de böyle deniyorum😁 inşallah işe yarar. Var mı sizin öneriniz ?