Öncelikle herkese merhaba. 8ay 16 günlük bir oğlum var. Ek gıda sürecine yoğurt ile başladık baya iyi ilerledik bu aya kadar herhangi bir alerjik söz konusu olmadı. Bu ay yulafa başladım haşlayıp yoğurt ve meyve koyup veriyordum. Tabi bu esnada ağız sularımız hiç durmuyordu diş için. Önce çenesinin altında aşırı derece de kızarıklık oldu herkes ağız suyundan dediler derken 2 hafta içinde diş patladı bu esnada kızarıklık bir gidiyor bir geliyor. Em son dayanamayıp doktora gittim o da aynısını söyledi iki tane krem verip aynı zamanda bepantol kullan dedi. Onları da yaptım iki gün hiç çıkmadı. Bu esnada kakamız yeşil sulu ve sümüklü. Geceleri tuvakeyini yapmayan çocuğum her gece aynı saatte kalkıp ıkına ıkına yapıyor taşıyor su birde hep dişe yordum. Sonra ki gün bir baktım ki dirsekleri ayak ve el bileği göbeğinin Üstü her yeri öyle kızarmış durumda. Ne yapacağımı bilemedim. Yulafı kestim, pekmez veriyordum kestim, yoğurt, yumurta, yani verdiğim herşeyi kestim sadece emzirmeye devam ettim, fakat geçen birşey olmadı araştırmalarıma göre alerji deniliyor ve bunun İçin benim de yememem gerekiyormuş pazartesi doktora gideceğim ama bir kez de siz değerli annelerimize sormak istedim. Bu konuda aynısını yaşayan tecrübe etmiş annelerimiz bir yorumlarınızı alabilir miyim? Bu arada el süreni ağzında sular devam ikinci dişte gelecek sanırım