h_yigit2 Yagmur19o7 lansinoh krem kullandım 3 ay boyunca çok faydasını da gördüm günlük de ılık duş almanı tavsiye ederim emzirmeden öncede sütünü sıkıp meme uçlarını ovala çatlaklar geçiyor benim kalmadı artık çok şükür geçti inş sizinde geçer geçmiş olsun…
Gzde07 Yagmur19o7 çatladıktan sonra çok bişey fayda etmiyo geçene kadar maalesef çok şey denedim ama sürekli çocuk emdiği için kolay geçmiyor bir ay kadar sürmüştü benimde ağlayarak emziriyodum lansinoh krem sürüyordum sürekli yumuşak tutması iyi geliyo ama çocuk emene kadar🤦🏻♀️
seserra Lansinohdu galiba ismi ondan almıştım ama o tam geçirmedi. Sonra gümüş kapakları keşfettim. Bebeğim 9 aylık ve kullanmaya başladığım günden beri bi daha yara olmadı. Kesinlikle tavsiye ederim.