Ben anı defteri degılde Gmail hesabı actım onun içine kendimden mesajlar atıyorum resımler videolar falan bazen duygularımı yazıyorum. En son bı guncelleme geldı okuyamadım depolama hakkında bakacağım tekrardan 1 aydır yazamadım ama telefon da hepsi saklı yıne