asocialmom bende tup bevek tedavisiyle hamile kaldım bn normal doğuma harşeyim uygundu ama kimse beni normal doğuma ikna edemedi hatta doktorumda 39 haftada kendi isteğimle sezaryen doğumla kucağma aldım çok şükür çok zorlanmadım ama eğer normal doğum istiyorsan doktor değiştir bebekle senle ilgili herhangi bi sıkıntı yoksa kimse seni zorluyamaz bebeğin annesi sensin tekrar söylüyorum eğer bebekle senle ilgili sıkıntı yoksa en iyi kararı sen verırsın onemli olan sağlıkla kucağna almak Robbim sağlıkla kucağna almayı nasip etsin