Emeleymen Bebegim 5 ay 10 gunluk surekli oturmak istoyor yatmak istemiyor bende daha küçük die 5 dakika dan fazla otutrmuyorum kucagima oturur pozusyonunda koyuyorum kalkmaya calisiyor belini kaldiriyor sizce oturmaya hazirmi 🤗
Elifffyvz- Emeleymen benim kızım 5 aylıkken oturuyodu bi sorun yaşamadım ben🤷🏻♀️Destekli bi şekilde oturtabilrsinz bence
h_yigit2 Emeleymen bizde 5 ay 8 günlüğüz paşamı ben kucağımdada kanepedede yastık destekli oturtmaya başladım bence tam zamanı arkadaşım oyun halısında da oynarkende yüzüstü uzun süreli duruyor bende ayaklarına hafif destek vererek emeklemesini sağlıyorum yavaş yavaş oyuncaklara uzanarak kendisi emeklemeye başladı hareketli maşallah inş sizde devam edin derim😄😄
YasemiNYagmur1 Emeleymen aynı ayda hatta aynı gündeyiz 5 ay 10 günlük oturunca mutlu oluyor 🤣 koltuğun kenarına oturtup kenarlarına yastık koyup oturmasına izin veriyorum çok mutlu oluyor. Desteksiz de durabiliyor tabi uzun süreli değil. Artık 6. Aylarının içindeler takip ederek izin verebilirsiniz oturmasına
Miniknur Benimki 3 aylık bunu yapıyor. Kafasını öne doğru kalkar gibi yapıyor ittiriyor.ayağımda sallarken de öyle. Yakında nasıl yakalayacağım seni diyorum🤣
Emeleymen h_yigit2 sirt ustu durmuo kesinlikle surekli bi dönme yan yan gitme oturma cabasi ben yoruluyrm o yorulmuyr 😬
ygmrslhgl Merhaba, bebeğinizi dinleyin ve oturmasına izin verin. Onlar hazır olduklarında bize sinyal veriyorlar:) engel olursak bir sonra ki beceriye geçemiyorlar:) benim ki de 5 aylıkken oturmak için kıyameti kopartıyordu:)
h_yigit2 Emeleymen aynen önüne oyuncakları koyuyorum uzanarak almaya çabalıyor yatırıncada kızıyor resmen günden güne büyüyorlar hergün birşeylerine şahit oluyoruz alt dişimizde çıkacak herhalde etleri kabarmış salyaları da dahada arttı ilk oğlum 5.ayda çıkartmıştı dişini bakalım bu nezaman çıkaracak onun huzursuzluğu da oluyor nihayetinde şuan uyuttum bende dinleniyorum valla…