Arkadaşlar merhaba 🙋♀️ Bebeğim yeni 6 aylık oldu tadımlara başladık ama çok acemiyim ne yapacağımı nasıl yapacağımı bilmiyorum öğürüyor bazen elim ayağıma dolaşıyor memeyi de daha az emmeye başladı en fazla 3 4 dakika emiyor sonra bırakıyor doyuyor mu bilmiyorum ek gıdada neler verebilirim bilmiyorum ne kadar zaman aralıklarla emzirmeliyim bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum