Sertaç ÖZALP, bebeğim yeni doğduğunda yaklaşık 6-7 doktor gezdim hep beğenmeyip değiştirdim sonunda doğum doktorum sertaç beyi önerdi, şu an oğlum 2 yaşında ii ki bulmuşum sertaç beyi, inanılmaz ilgili kolik bebekti talesemi taşıyıcıyız gece 2 de bayramda seyranda hep ulaştık hem teselli oldu hem çözüm üretti, maddi sıkıntı yoksa tavsiye ederim