Kkbraaa ben doymadıgını düşünüyorum tartımız 6 gün önceki kontrolde 100gr düşük çıktı. Mamayla destekle günde 4 kere dedi doktor ama aldığım bir mama ishal yaptı, sonra baska marka bir mama denedik onuda kustu. Tekrar tartı kontrolumuz var bu hafta, yine düşük çıkıcak muhtemelen 😫