Ceydatolga estagfurullah olur mu vallah hepimiz yaşadık o tecrübesizliği gerçekten bi siz değilsiniz ☺️ Valla biz herhalde 1 su bardağına 1 tatlı kaşığından az kimyon koyuyorduk ya galiba yanlis hatırlamıyorsam zaten ben 1,2 defa yaptım ama çevremde yapanlar memnundu o yüzden her zaman kimyon tavsiye ederim ki doktorlarda önerir. Onu kaynatın güzelcene çay suzecegiule süzün bardağa. 1,2 çay kaşığı bebeğinize verin geri kalanı siz icin. Yemeklerinizde kimyon kullanın mesela kahvaltı yaptığınızda domatesinizin üstüne dokun filan sürekli kimyon elinizin altında olsun yanı. Cok faydalıymış. Umarım sizde faydasını görürsünüz 🌺