BaraninAnnesi ay evet ya benim de psikolojim bozuldu bir yasına girdi kızım ek gıda hiç yemedi 6 aylığından beri. Burda okuyorum cocugum 2 yasında sütüm fıskırıyor, yok mastit oluyorm, yok akıyo durduramıyorum. İyice kafama takıyorum sadece emdiği için benim gögüslerim 3 aydan sonra yumusadı, öyke içerken lıkır lıkır ses filan da gelmiyor 😂 sütüm yok mu diye sürekli bi arayısa giriyorum. Bakmamak lazım sanırım böyle yazılanlara gercekden.