defnesmomm Dygosmn1 ek gıda alıyorsanız muz iyi gelir. Su da verin mutlaka, sıvı kaybına uğruyorlar. Ek gıda almıyorsa Maflor kullanabilirsiniz doktorunuza da danışıp
Ata0905 Dygosmn1 mutlaka antibiyotik başlandığında probiyotik başlanmalı. İshal ve pişik kaçınılmaz oluyor . Kaleidon prebiyotik damla oneririm. Pişik için hamzinc ve tryosd dönüşümlü olarak. Gecmis olsun.
Humus33 Dygosmn1 canim benim bebeğim de ishal oldu cok fazlaydi hastaneye gittik serum takviyesi yaptilar su kaybi fazla diye hastaneye git derim cok fazlaysa