Mom4775 İlk denememde 24 aylıktı. Şimdi 28 aylık 🥰 Aslında ben çok önceden lazımlık almıştım. Oyuncaklarının arasında duruyordu. Çişin, kakişin gelince buraya otur yap diyordum. O zamanlar kıyafetleriyle oturup yapıyordu. Özellikle kakişi gelince.
Sonra ben tuvalet eğitimine başladım 4 günün sonunda ben pes ettim. Çünkü artık yarım saatte bir sürekli altına yapmaya başlamıştı. Ve çok yıpranmıştım. Kıyafet dayanmıyordu. Çişini yapıyordu altına, kakişi gelince tuvaletim nerde diye evin içinde arıyordu. 😄 Tabi lazımlığı kullanınca ben tekrar oyuncaklarının arasına geri koymadım.
Ama yeni bi lazımlık alıp oyuncaklarının arasına tekrar koymadığım için pişman oldum. Çünkü bu sefer çişte sorun yaşamadım. Kakişini altına yaptı. Daha önceki eğitimde kakişini hep tuvalete yapıyordu. Neyse onu da stıckerle hallettim de bi ohh çektim yani 😂
Şimdiden bi lazımlık alıp oyuncaklarının arasında alışmasını sağlayabilirsiniz. Bebeğiniz kaç aylık? 🌸 yararlı olacağını düşünüyorum. Sorularınız varsa seve seve yardımcı olurum 🥰🌸