Mom4775 Valla 11. Ayına kadar alerjisi nedeniyle gaz sancısı çekti kızım. Beni bu durum yeterince zorlamıştı. Memeden kesme de zorlanmadım çok şükür. Tuvalette halloldu sayılır. Sendrom devam. Her şeye inat ediyor her şeye. 🤦🏻♀️ Sürekli oyun oynamak istiyor , kitap okumak, boyama yapmak.. hepsini benimle veya babasıyla. Kendi kendine hiçbir şey yapmak istemiyor. Biz de mecbur bir babası bir ben devamlı bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Sırayla dinleniyoruz. 😁 ne kadar oyun oynayıp etkinlik yaparsa o kadar sakin ve uyumlu oluyor. 🤷🏻♀️👌 Kızım gece uykusuna geçene kadar ne kitap okuyabiliyorum, ne tv ye bakabiliyorum. 🤦🏻♀️🤷🏻♀️