11 ay 9 günlük bir oğlum var☺️
Ay olarak bize yakın olan bebekler neler yapıyorsunuz, becerileri nedir, veya ona farklı neler katiyorsunuz bilgi verip bilgi almak isterim☺️
Oğlum doğduğundan beri ona çok kitap okudum oyuncaktan çok kitapları seviyor. İlk sözcüklerim kart kutusunu almıştım şu an tüm kartları biliyor konuşmuyor ama ben söylediğim zaman o kartı bulup bana gösterebiliyor. Yaklaşık 14 tane hayvanın ses taklidini yapabiliyor, okul öncesi eğitmeni olduğum için biraz da etkinlik yaptırdım gün aşırı, ince motor etkinlikleri daha yoğun çalıştık. Yani düğme çevirmeyi, şekilleri doğru kutucuklara atma gibi .. (etkinlik konusunda fikir de verebilirim evde artan malzemelerle yapmıştım hep) Daha sonra oyuncaklarıyla kendi zaman geçirebiliyor ama çok çabuk sıkılıyor, arabalarını sürerek araba ses taklidi yapıyor. Kakasını yaptığı zamanlarda artık 6 ay olunca uff kaka yapmış diye kendisine bezini gösterip hiç bekletmeden hemen değiştirirdim, artık kaka yaptığı zaman kendi gösteriyor ve hemen almamı istiyor 😬 anne baba dede hala at git gitti düştü gibi basit kelimeleri çok güzel telaffuz edebiliyor. İngilizce ve Fransızca konuşmaya çalışıyorum çok nadir de olsa.. Hayvanları coook seviyoruz, dışarıda gezmeyi çok seviyoruz kalabalık aile ortamları favorimiz ama maalesef gidemiyoruz pek bir yere 🙄
Emekliyoruz ama yurumuyoruz sadece bir yerlerden destek alarak yürüyor.☺️
Yeme konusunda sadece kahvaltı ogunumuz iyi geri kalanında çok zor yiyor, uyku konusu da geceleri emmek için çok çok şık uyanıyor. Gündüz uykuları da bire düştü.
Gelişim ve beceri olarak şu an aklıma gelen bunlar, siz bebeklerinize neyi nasıl kattiniz neler öğrettiniz anlatırsanız çok sevinirim bilgi paylaştıkça çoğalır ☺️