meraba anneler bu post kendim icin biraz dunden beri vucudumun her yerinde kizariklik kaşınti başladi kaşidim yerlerse sisiyor ve yaniyor kizariyor ayni zamandada yasakdan dolayi doktora gidemedim napabilirim budurumu yasayan varmi gogusumdede cikdi oglum emiyor 6 aylik ona zarari olurmu kurdeşen diye geciyor internette yasayan varda yazablrmi luften