HandeSs merhaba benim ki hemen aldı hiç reddetmedi fakat ben şunu fark ettim mamayı yaptıktan sonra 15 dakika falan bekletince o ağır koku olmuyor. Ya da şöyle deneyebilirsin biberona koyacağın mamayı önceden açıkta bekletebilirsin bi yerde okumuştum kokusu azalıyor diye belki yardımcı olur. Bu arada bizde de kusma oluyordu doktorumuz alerji bebeklerde bu gözlemlenebilir demişti. Mama verdıkten sonra azcık yüksek tutmaya özen göster canım