173084 aslında bu konuda en önemli kriter anestezi uzmanınız. Araştırıp seçme imkanınız varsa seçin. Ya da doktorunuza danışın ekibimizde ki aneztezi uzmanımız hakkında bilgi istiyorum deyin. Hani kimisi ben hala ağrı çekiyorum , kimisi de ameliyattan iki saat sonra herşey normaldi diyenler var ya, işte bu anestezi uzmanının ne kadar başarılı bir uygulama yaptığıyla alakalı. Mutlaka kişinin de bünye yapısı önemli ama uzmanın uygulama yaparken oynattığı 2 cm bile önemli bir nokta.
Ben bu konuları doktorumla konuşarak ilerledim hep ve anestezi uzmanını da ömceden tanımak istedim, ekibi tanımak size de bir güven veriyor o ameliyat masasında. Çıktıktan sonra hiç ağrım sızım olmadı, uzun vadeye yayılan bir etkisi de kalmadı. Kimisi hala bel ağrısı çektiğini ifade ediyor mesela, ben de ne baş ağrısı ne bel ağrısı olmadı. Ameliyattan sonra bol kahve içmelisiniz zaten doktorunuz da söyler. O baş ağrısını engelliyor. Hastaneden çıkarken boyun ağrısı yaptı çok az, hemen bir ağrı kesici hapla çözüldü bile ve bir daha olmadı. Ben iyi ki sezaryen olmuşum diyorum. Ama dediğim gibi doğum şeklinizi, adım adım doktorunuzla konuşun, ekibinizi tanıyın.