Seda5959 Metehanin_Annesi estağfurullah canım uc kısmının kenarında minicik yazar. 4 aylık oğlum benimde hala 1 numara kullanıyorum 2 numara da var ama çok fazla geldiğinden boğulma hissi oluyor yutkunmadan aktığı için bizde böyle. Sıkın eğer çok az geliyorsa iğne yardımı ile batırın ilk yeni biboronda öyle oluyo
Metehanin_Annesi BaraninAnnesi yükledim valla bakmaktan şaşı oldum bişi göremedim ama cekerken farkettim sanırım 0 yazıyor
BaraninAnnesi Metehanin_Annesi hahaha deli. Biberonlar genelikte zaten Yenidogan olarak satılıyor bu ağız uçları numaraları oluyor ayına gire sizin bebek 4 aylık olduğu icin çekmekte zorlanır delik küçük geldiği için o yüzden siz bence bir büyük numaraya geçin yanı 1 kullanıyorsunuz 2 numara al. Aslinds ayına göre 3 almalısınız ama birden büyük gelebilir. Galiba bu yüzden mama istemiyor bebis☺️. Siz ağız ucunu değiştirin🌺 Ben zaten ağız ucundan oldugunu tahmin ettim:))
Eternity Metehanin_Annesi 1 numara bu, 4 aylık bebiş için küçük 😂 Siz 2 ya da 3 numaraya acil geçiş yapın
Metehanin_Annesi Eternity eşime söyledim şimdi satan kişi 6 aylıkta 2 numaraya gecin mutlaka demiş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yazık cocuk o yuzden tutmadı demek, bugun alabilme sansımız yok yarın akşam olsa acaba bir delikten sorun olur mu? Vermesem mi biberonu yarına kadar
Alpitom Metehanin_Annesi ben suyunu kaynatıp küçük termosa koyuyorum en azından bir süre de sıcak kalmış oluyor ☺️
Metehanin_Annesi BaraninAnnesi ay iyiki açmışım bu postu sizde iyiki yazdınızzz valla cahiillik ne zor iş😂😂 cok teşekkür ediyorummm valla cevremde de bilen eden yok cocuk 6 aylık olana kadar ben bundan verirdim hep🤦🏻♀️😂
BaraninAnnesi Metehanin_Annesi Bugun alabilir marketler 5e kadar açık eczanede mutlaka açık vardır. Siz hangi biberon kullanıyorsunuz?
Eternity Metehanin_Annesi Ucunu sen çok az açmaya çalış steril iğne var ise evde yarına kadar. 6 aya kadar 1 nr nasıl kullansın yenidoğan için o. Çekmekten yorulduğu için yüksek ihtimal içemiyor
BaraninAnnesi Metehanin_Annesi iyi ki açmışsın canım. Tabi ki her zaman, bu yuzden variz zaten ❤️ Direk aklıma o geldi nedense Allah kalbime düşürdü☺️ Bebis ondan almıyor demek ki yazık ondan zorlanırmis ya yavrummm☺️❤️
Metehanin_Annesi Seda5959 benim en korktugum şey ya emzirirken bile bogazına kacınca eşim müdahele ediyor ben kitleniyorum korkudan yani eğer öyle olursa bende 1’den devam ederim. Herhangi bir sakıncası oldu mu 1 kullanmanın?
Metehanin_Annesi BaraninAnnesi ben philipps avent cam biberon kullanıyorum halledebiliriz insallah bugun ama dediğin gibi 2 mi alalım yoksa 3 mü onu bilemedim işte 🙈
Metehanin_Annesi Eternity bunu söyleyen eczacıymış bizim bu mahalledeki valla şaşırdım bence kesin eşim yanlış anladı😂 bugun eşim alamazsa eğer dediğiniz gibi yapalım zorlanmasın daha fazla zaten günde 2 sefer veriyorum sadece şimdilik
Seda5959 Metehanin_Annesi yo hayır gayet iyi gidiyor o yüzden yan tarafına yatırarak içirin kafası da yüksek oldu mu bide Boğazda kaldımı kaldırın sırtına vurun kaş orta kısmını ufalayın 2 numaranın ucu çok acık oldugundan tıkanıyor çok geliyor cünkü mama ve ağzının kenarından çok akıyor içerken