papatya3 Doktor sut hic icme dedi anca kahveye koyuyosan cok az miktar dedi. Gaz icin ve alerji icin sanirim ama bebegim 1 aylik en basindan beri hic icmedim sut alerjik degil yani olup olmadigini bile bilmiyoruz. bu normal mi? Siz de icmiyomusunuz? bi yerde okudum sut tuketmeyen annelerin cocuklari ileride alerjik olmaya daha musaitmis 🤷🏻♀️
Snglklc papatya3 ben içiyorum süt hem kahveme koyuyorum hem muzlu ballı bademli süt yapıyorum bir problem yaşamadım şimdiye kadar
Annebal papatya3 bole birsey hic duymadim canim ama okdr sacma gekdiki bana… cocugumun alejisi yoksa neden süt icmeyimki ben sütı cok severim hepte ictim yani…
papatya3 Snglklc bebegin kac aylik? ben badem sutu icmeye basladim sut icme diyince ama sutte icmek istyorum alissin diye
papatya3 Gizemkutlu bence de, doktora laktozsuz icebilirmiyim demistim hayir dedi keci sutu olur mu dedim hayir dedi.
papatya3 Annebal ben de anlam veremedim gaz yapar diye sanirim, yarin randevumuz var sorucam, neden icemiyorum yani. Yine icme dicek kesin ama ben denemek istiyorum gaz yaparsa veya alerjik durum olursa ancak birakirim oyle degil mi?
papatya3 Sidal sut yasak bide tahin yasak dedigi icin helvada yiyemedim ki cok severim bence de sacma. Hic denemeden yasaklamasi
4bilge12 papatya3 laktozsuz süt içiyorum ben. Malum gebelik, emzirme derken vücudumuzda kalsiyum açığı oluşuyor.
Meriwa papatya3 ben içince inanılmaz gaz yapmıştı 3 ay içmedim sonra da ek gıdaya başlarken yoğurtla başladım hiç de bişey olmadı alerjenik durum yaşamadık
papatya3 Meriwa ben de denemek istiyorum. neyin gaz yaptigini nasil anliyosunuz peki? yediklerimiz sute ne zaman geciyo acaba takip etmek istiyorum
Annebal papatya3 tabiko canim gaz yada alerji durumunda zaten icmeyizki.. ama benim cocugumda hic sikinti yaratmadi mesela ilk 6ay süt ictikcr sutum artiyordu benim ne hikmetse o yuzden ben cok tukettim ama dedigim gibi cocuktan cocuga fark ettigi icin sizinde sknti olmazsa icin bence
4bilge12 papatya3 bebeğim 1 aylık. Laktozsuz süt içtiğimde bi değişiklik olmuyor. Sizde içip gözlem yapın. 🙏🏼
Meriwa papatya3 fark edersiniz 1 bardak için soğuk içmeyin ama soğuk her türlü gaz yapar gaz sizden çocuğa da gecer kıvranır cnm mandalin portakal bende gaz yapmadı coğunlukla yaparmış ama mesela
MesNes papatya3 sütün faydasıZ olduğunu bütün uzmanlar anlatıyor yoğurt yapın kefir yapın gazdan kaçınmak için kimyon atın ve için yiyin hem gerekli faydayı misliyle almış olursunuz hayatım boyu süt içmedim hiçbir eksiğim yok hamilelikte kalsiyum desteği bile almadım yoğurt ve kefir fazlasıyla veriyor faydayı
papatya3 MesNes yogurt arada bir yiyorum az az. sut seviyodum ben hamileligimde de cok ictim simdi eksikligini hissediyorum