Merhaba annişler ya bir aydır kızım artık geceleri uyumuyor deli olcam bir diş çıkarttı bu ara şimdi yanındakide çıkıyor sanırım ondan mı bu uykusuz tavırlar çok yoruldum uykusuzluktan mahvaldum gece dört beş kere ya kalkıyoruz😢sizde nasıl durumlar neler yapıyorsunuz bu arada benim ki 7 aylık olucak bi kaç gün sonra 😥