Toprak2509 Anlattığınız gibi göğüsün yeni doğum yaptığınız günlerdeki gibi sert olmaması terbiyelenmesindir. Yani bebek büyüdükçe onun ihtiyacı kadar süt üretilmesi. Sütüm az diye düşünmeyin. Beyine neyin sinyalini verirseniz onu yapar. “Benim sütüm bebeğime yetiyor, doyuyor” gibi şeyler düşünün hatta sesli söyleyin kendinize 😁 Ben böyle yenmiştim o dönem bu psikolojiyi🤷♀️