Dafina_Dua20 İşte ben🤦♀️🤦♀️ Oğlum üç aylık doğduğunda başladı benden emdiği sütü kusmaya Çok üzülüyordum kusmasına daha memeyi bırakmadan kucağımda çıkaroyırdu tüm emdiğini zaten sütüm de azdı tabi bir de insanlar yok sütün ekşi ondan falan diyordu bana bende tecrübesizlikten inanıyordum 😂ara ara mamayı kustuğuda oldu tabii ki , Doktor doktor gezdim hatta artık doktorlar benimle dalga geçiyordu anne sütü ekşi mi olurmuş kulak asma bunlara diye bu tamamen bebeğin reflüsü ile alakalı aslında bebeklerin mide kapakçık kasları tam gelişmediği için tam işlevini yapamıyor anne sütü daha az yoğun olduğu için onu hemen çıkarta biliyorlar ama mama daha yoğun onu biraz daha içinde tutabiliyor. Merak etmeyin bebek büyüdükçe bu durumda azalıyor. Geçmiş olsun