Minekara Kızlar merhaba benim 40 günlük bebeğim var anne sütüyle besleniyor kaka rengi yeşil sümük gibi internetten araştırdım anne sütünün yağlı kısmını alamadığı içi yazıyor sizde olan var mı normalde sarı olmadı gerekiyormuş
bosnak67 Minekara evet normal bizimki sarı renkde sıvı yapardı arada renk bozuldu annenin aşırı yağlı tükettiği için oluyor dediler çünkü o ansadece anne sütüyle beslendiği için sizin geldiğiniz içtiğiniz onu etkiler 😌
Sewooo Minekara annemler sağlı sollu emzir yada 20 dk az emzirme derdi. Ön süt varmış az kalorili o sebepten dolayıymış. Benim oğlumda aynıydı yağsız tarafından besleniyor falan yazıyordu korkma hayatım boyu kilosu gayet yerinde maşallah 2 aylık oğlum. Acıktıkca besle sen uzun emzir birde o renkler cok normal 🤣 mama yiyince genelde sararıyor daha minicik bebek🥰
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Minekara yeşil olunca kaka bebek üşümüş demektir.sende dikkat et soğuk şeyler yiyip içme bebeği de sıcak tut düzelir
Minekara bosnak67 aslında çok yağlı tüketmiyorum ne yiyeceğimi şaşırdım ya 😌😞keşke bizim bebekte sarı yapsa hiç yapmadı hep yeşil hep yeşil gaz damlası kullanıyoruz acaba onun etkisi var mı
17112020 Netten renklere baktnz mi? Yani renginin anormal olduğuna o sekilde mi kanaat getrdnz? Kilosuna baktirin o sekilde emin olursunuz sadece ön sutu alip kilo az aldığına..bebekte huzursuzluk yoksa belki de sizin normaliniz budur