Fatmafehmi 6 aylık bebeğimin ateşini ölçtüğümde 35.4 35.7 çıkıyor geceleri üşüyormudur bu derecede olması normal mi acaba ?
mysweetbaby Fatmafehmi ateşini neresinden ölçüyorsunuz? Ben hiç bu değerleri görmedim.bir de kaç derece odada nası giyinerek uyuyor? Bir yerde ensesi soğuksa üşüyordur diye okumuştum
BenMathilda Fatmafehmi Normal insan ısısı 36 derecenin altında olamaz. Muhtemelen oda ısısı ayarında ölcüyorsunuz ates olcerinizi kontrol edip yeniden deneyin
Perimasali Fatmafehmi büyük ihtimalle terliyor teri soğuduğu için alnından ölçüyorsanız o rakamlar çıkar
Fatmafehmi mysweetbaby kulaktan ölçüyorum ev 23.5 derece genelde dümdüz de gecede. gece üstüne pijama giydiriyorm elyaf yorganı var onu örtüyorm ben kısa kolluyla yatıyorum üşümüyorum ona uzun giydiriyoruz
makarnadelisi Fatmafehmi çok kalın gydirmeyin bence oda ısısı gayet iyi yani . Normal zobınla bile yatsa olur
mysweetbaby Fatmafehmi valla gayet uygun bizimde aynı şekilde bende uzun kollu çıtçıtlı body üstüne beline kadar nohut battaniye örtüyorum bacakları çıplak diye.bende tişörtle yatıyorum.yani bu derecede üşümez sanmam.derecenizde bir sıkıntı var bence 😊